donderdag 7 september 2017

De Vakantiefietser

De Vakantiefietser


Blijkt dat ik na het monteren van mijn versnellingen er slechts 12 had... maar ik had er 14 .... hulp via e-mail naar Amsterdam, de Vakantiefietser... en twee uur later kreeg ik van Eric een mooie handleiding om mijn Rohloff terug op punt te stellen, en na vijf minuten sleutelen had ik terug 14 versnellingen! Mooi werk Eric! 

Na een lange stille en donkere nacht zat ik om 8h al op mijn stalen ros richting Kulu...55km verder. Mooi weer en zo vroeg nog lekker fris. Al snel rij ik op een plateau 1000 m hoogte, en dat zal de ganse dag zo ongeveer zijn. Magnifiek uitzicht (er is echt niks meer te zien). En stilte. Rond halfeen tijd om wat energie op te slaan, kebab, en de buurman waar ik water heb gekocht komt me een tas koffie brengen. Tegen halvier ben ik aan het Zoutmeer. Mijn tent zet ik op in de tuin van de moskee. Mooi grasveldje maar inmiddels zijn alle mannen hier aan de moskee komen praten en ze gaan na het gebed eten en drinken brengen ....

Geen opmerkingen:

SAIGON

Ho Chi Minh Het was nog een mooie laatste rit via kanalen naar Saigon, de laatste kilometers langs een achterpoortje binnengereden, een gro...