maandag 2 december 2019

Li - Thoen

Na het ontbijt met Cor & Marsji, mijn  nederlandse vrienden die ik gisteren heb leren kennen, kreeg ik vandaag een heuvelachtige rit voorgeschoteld, in tegenstelling tot de golvende rit van gisteren. Dus meer bergop, veel trager, in de kleinste versnelling en dan denk ik, waarom niet met Agnes Obel? Het was genieten, weinig verkeer, niet te warm, en na enkele dagen hier te fietsen, geraak ik stilletjes aan geacclimatiseerd en ook wel een beetje zen! In Thoen de Homestay van William opgezocht, na een gouden tip van C&M. 350 Bht voor een leuke kamer, badkamer avondeten en ontbijt, zalig. Onderweg, op de pas (hoogste punt) van deze rit een prachtige tempel, weerom, met een mooi zicht. En dan een afdaling van 16 km, dat is steeds de beloning na een klim 😂.



Geen opmerkingen:

SAIGON

Ho Chi Minh Het was nog een mooie laatste rit via kanalen naar Saigon, de laatste kilometers langs een achterpoortje binnengereden, een gro...