maandag 9 oktober 2017

Dat heet dan gelukkig zijn,een deur die plots opengaat,....

Maar ik was niet zo gelukkig met die deur aan bestuurderszijde die plots open ging... en het moment dat mijn hoofd tegen de grond smakt, waw,... deze helm is degelijk! Wat blauwe plekken, veel volk,... fiets was goed beschermd via de Ortliebtassen, dus we kunnen verder zeker? Onderweg toch even bekomen van de emoties,... dan stopt er een andere wagen, hij biedt me een lunch aan bij hem thuis, niet zo ver,... dus doen we dat maar! De dochter speelt gitaar (wat verboden, maar hij heeft ook een "verboden" schotelantenne, en drinkt alcohol...het is dan ook een leerkracht) Als het dan wat later wordt, slaap ik in een één ster hotel! Vandaag een klimdag, van 0m zeeniveau tot 1680m in één oneindige klim... was wel zwaar! In Daylaman spreek ik de eerste de beste voetganger - Pirooz is zijn naam - (Pirooz=Victory) aan, en deze biedt me dan weer een kamer aan in zijn huis... Dus, ... de reden waarom ik niet tot in Chalus ben gereden is simpel, er wordt aanhoudend regen verwacht aan de Kaspische Zee, en iedereen heeft me daarover aangesproken, vandaar de route naar Qasvin, de bergen over dan, daar schijnt alle dagen de zon! (zeggen ze!)

1 opmerking:

Eric Huybrechts zei

Amai, Ward. Dat had evengoed slecht kunnen aflopen. En we duimen weer voor zon. Hou je goed!

SAIGON

Ho Chi Minh Het was nog een mooie laatste rit via kanalen naar Saigon, de laatste kilometers langs een achterpoortje binnengereden, een gro...