dinsdag 5 september 2017

Alles is nieuw

Fiets in orde brengen, nieuwe banden erop, en dan volledig demonteren en inpakken.
Met de vlucht van 14h35 in Charleroi opgestegen (met een zucht) rond halftien 's avonds in Esenboga (Ankara) aangekomen, met alle bagage en een fiets in goede staat... en voor 20Tl naar hotel IBIS. Korte nachtrust, en dan de fiets in elkaar boksen, wat redelijk goed lukt want rond 11h vertrek ik in Sincan richting Polatli, 65 km verder. Een taxi heeft me naar Sincan gereden tegen een snelheid die rond de 140 km/h schommelt. De honden die blaffen, een Ayran, çay die ze me trakteren, en later nog meloen krijgen,...
Rond halfvijf rij ik voorbij het station in Polatli, toch even slikken...want nu rij ik zonder fietsmaatje.
Een goedkoop hotelletje (120 Tl) ontbijt inbegrepen, voor een "welverdiende rust".

Geen opmerkingen:

SAIGON

Ho Chi Minh Het was nog een mooie laatste rit via kanalen naar Saigon, de laatste kilometers langs een achterpoortje binnengereden, een gro...